آرتا طلوع پدیده

ثبت برند قهوه

5/5 - (1 امتیاز)
  • استارباکس بزرگترین برند قهوه در جهان

    در طول مدت کوتاهی قهوه استار باکس به صورت یکی از مهمترین محبوبترین نام های تجاری درآمده است ،محدود ساختن دامنه تمرکز به مفهوم تولید یک محصول محدود نیست. استارباکس 30 نوع برند قهوه مختلف را ثبت و عرضه میکند.

     

    قانون اختصار برای ثبت برند قهوه

    زمانی که دامنه تمرکز خود را محدود میسازید بر قدرت نام تجاری خود می افرایید.

     

    استارباکس بزرگترین برند قهوه در جهان

    در آمریکا در هر شهر کوچکی یک قهوه خانه وجود دارد در شهر های بزرگتر در هر دو قدمی یک قهوه خانه را مشاهده می کنید ، در یک قهوه خانه چه چیز هایی را میتوانید بخورید؟ همه چیز صبحانه ،ناهار ، شام ،سوسیس ،املت ،همبرگرد ،ساندویچ ،کیک ،بستنی و البته قهوه

     

    هاوارد شولدس و ثبت برند قهوه اش

    او در اوج خلاقیت خود به گشودن قهوه خانه ای پرداخت که تخصص آن در میان تمامی خوردنی های دنیا درست کردن قهوه بود به عبارت دیگر او دامنه تمرکز خود را محدود ساخت امروزه محصول خلاقیت شولدس قهوه استارباکس یک تجارت تیز گام هست که سالیانه میلیون ها دلار دادو ستت دارد و سهم سهام رقمی حدود 65 میلیون دلار است.
    هر شهرک کوچکی در آمریکا دارای یک فروشگاه مواد غذایی لوکس است ،در شهر های بزرگ در هر محله ای یک اغذیه فروشی را میبینید در این فروشکاه ها چه چیز میتوانید بوخورید؟ سوپ ،سالاد ، ساندویچ سردو گرم ،سرونو اسپیف ،4 نوع پنیر و غیره همچنین میتوانید نان های کلفت و نازک 3 نوع خیارشور ،انواع سیب زمینی سرخ کرده انواع کیک ،شکلات بستنی ،ماست منجمد ،سودا ،آب ،چای ،قهوه ، انواع نوشیدنی های غیر الکلی ،روزنامه ،سیگار و بلیط های بخت آزمایی را بخرید. هر فروشگاه معتبری به جریان فروش گسترده ای انواع کالاهای خود موباهات میکند.

    شرکت نسبی
    خواندن

     

    فرد دلوکا در ثبت برند قهوه چه کرد؟

    او دامنه ی فعالیت خود را تنها به یک نوع ساندویچ محدود ساخت با نام ساندویچ های ساب ویو به معنی مترو
    زمانی که نام تجاری محصول خود را محدود و مختصر میکنید و از توسعه و گسترش آن اجتناب میورزید وقایع خوشی رخ میدهد. نخستین بارقه نوبوغ دلوکا در انتخاب نام تجاری محصول او مشخص شد. فرد دلوکا فروشگاه های زنجیره ای خود را ساب ویو نامید نام مناسبی برای فروشگاهی که تنها ساندویچ ساب ویو می فروخت این نامی بود که کمتر مصرف کننده ای قادر به فراموش کردنش بود.

    ثبت شرکت مختلط غیر سهامی
    شرکت مسئولیت محدود
    ثبت شرکت تعاونی سهامی عام
    ثبت موسسه غیر تجاری
    ثبت برند تجاری

    تولید محتوا  سئو ثبت شرکت کسرا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    عنوان مهم

    این یک عنوان است

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
    فروشگاه