آرتا طلوع پدیده
Rate this post
  • آشنایی با نحوه و چگونگی تغییرات سال مالی شرکت

    انتخاب سال مالی یکی از مهمترین اموری است که هر شرکت در طول سال باید انجام دهد. امکان تغییر سال مالی شرکت تنها از طریق تصویب مجامع عمومی وجود دارد. اکثر شرکت ها بر اساس سال مالی شرکت های خارجی، سال مالی خود را انتخاب می کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که امکان انتخاب سال مالی بر اساس زمان مشخص برای انبارگردانی شرکت ها نیز وجود دارد. از مهمترین دلایل اهمیت انتخاب سال مالی شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    تغییر سال مالی

    چه شرکت هایی می توانند اقدام به تغییرات سال مالی نمایند؟

    تغییرات حق امضا
    خواندن

    برای تغییر دادن سال مالی شرکت خود به چه مدارکی نیاز دارید؟

    برای این که بتوانید سال مالی شرکت خود را تغییر دهید به مجموعه ای از مدارک و مستندات نیاز خواهید داشت. مدارک مورد نیاز برای تغییر سال مالی تا حد زیادی به نوع و قالب فعالیت شرکت وابسته می باشد. به طور کلی می توان گفت مستندات و مدارک مورد نیاز برای انجام این تغییر شامل موارد زیر هستند:

    تغییر سال مالی شرکت

    مهمترین مزایای تغییرات سال مالی

    در صورت تغییر سال مالی شرکت بستن حساب ها، تهیه صورت مالی و اظهارنامه مالیاتی در فصل پاییز انجام خواهد گرفت. از مهمترین مزایای اعمال این تغییرات می توان به صرف هزینه کمتر برای حسابرسی مالی و مالیاتی اشاره نمود. در این شرایط امکان استفاده کامل از تعطیلات نوروزی و تابستان برای کارکنان و مدیران وجود خواهد داشت. مزیت دیگر تغییر سال مالی شرکت امکان رسیدگی ممیزین مالیاتی در نیمه دوم سال وجود خواهد داشت.

    تغییرات آدرس شرکت
    خواندن

    مزایای تغییر سال مالی

    به طور کلی می توان گفت تمامی شرکت ها می توانند برای سال مالی خود تعریف جداگانه ای داشته باشند و نسبت به تغییر آن بر اساس شرایط حاکم در شرکت خود اقدام نمایند.

    تفاوت شعبه و نمایندگی

    تولید محتوا  سئو ثبت شرکت کسرا

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
    فروشگاه