آرتا طلوع پدیده

ثبت برند لاستیک

4.1/5 - (8 امتیاز)
  • ثبت برند لاستیک

    مزمون تبلیغات لاستیک های گودیر در طول سالها بدین صورت بوده است.
    لاستیک ها درجه یک

    پس چه کسی بهترین لاستیک ها را تولید میکند؟
    و مصرف کننده با خود می اندیشد به یقین گودیر زیرا پشگام است.

    قانون تبلیغات برند

    هر نام تجاری پس از تولد به تبلیغات نیازمند است تا سالم و ماندگار بماند.
    بودجه تبلیغاتی شما به مصابه ی بودجه یک مملکت است پولهای هنگفتی که برای تبلیغات هزینه می کنید چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد جز آن که مانع قلبه رقیبان شما در بازار خواهد شد. تمامی تسلیحات جنگی مانند تانک هواپیما موشک و غیره تنها ادوات دفاعی یک کشورند که آن را در مقابل حمله های احتمالی دشمن محافظت می کنند معروفیت و کسب شهرت ابزار های نیرومنداند اما دیر یا زود یک نام با تواناییه بلقوه نیز معروفیت خود را پشتسر می گذارد.

    این جریان به دو شیوه متمایز نیز رخ میدهد:

    1. یک طبقه بندی جدید معرفی میشود برای مثال معرفی دستگاه فوتو کپی زیراکس در سال 1959 صدها مجله و روزنامه مقاله های خود را به این موضوع اختصاص دادن ،مدیران زیراکس در برنامه های تلوزیونی ها متعدد ظاهر شدند و نوزاد تازه خود را معرفی کردند و در این مورد نوشته های بی شماری نیز در زمینه ی بلقوه این طبقه بندی جدید به رشته تحریر درآمد.
    2. در زمان اوج شهرت و معروفیتش شرکت پیشگام رخ میدهد از نوع صدها مقاله گوناگون در مورد بازاریابی و موفقیت های مالی شرکت زیراکس نوشته شد شرکتی که از خاکسترهای هالوید که نامی ناشناخته و گمنام و تولید کننده کاغذهای عکاسی بود ظاهر شد. امروزه دیگر همه آگاهی دارند که زیراکس پیشگام این پدیده بوده است و به صورت یک رهبر جهانی کپی و تکسیر قلمداد میشود.
    ثبت شرکت دانش بنیان
    خواندن

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    عنوان مهم

    این یک عنوان است

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
    فروشگاه