آرتا طلوع پدیده

صفر تا صد با مراحل ثبت شرکت بین المللی

4.5/5 - (6 امتیاز)
  • سهولت برای بازکردن حساب های معتبر بین المللی، ایجاد گشتن زمینه به منظور بودجه بندی بهتر و دقیق تر نسبت به تجارت فردی، و سهولت در واگذاری شرکت و… از جمله مزایایی هستند که ثبت شرکت بین المللی آنها را ایجاد می کند. در این مقاله از مراحل ثبت شرکت بین المللی بیشتر خواهیم گفت.

    مراحل ثبت شرکت بین المللی

    صفر تا صد با مراحل ثبت شرکت بین المللی

    شرکت به معنای مکانی است که در آنجا افراد گرد هم جمع آمده و سود حاصل از شراکت را میان خودشان تقسیم می کنند. شرکت تجاری  یا international corporation  نیز شرکتی است که فعالیت های مربوط به بازرگانی را انجام می دهد. در یک شرکت بین المللی سهامدارن و روسا محصول تولید شده را به کشورهای دیگر صادر می کنند. در این مقاله از شرکت بین المللی و مراحل ثبت شرکت بین المللی بیشتر خواهیم گفت. همانگونه که در مقدمه آمد international corporation   یا شرکت بین المللی, شرکتی است که محصول تولیدی خودش را به کشورهای دیگر صادر می  میکند.  گفتنی است که تولید انبوه، وارد کردن کالا به بازارهای بین المللی، سودآوری بیشتر، نرخ بالای رشد سرمایه، مدیریت بهتر نیروی کار،  بهره بردن از مشوق های اقتصادی از جمله بهره از انواع معافیت های مالیاتی، سهولت برای بازکردن حساب های معتبر بین المللی، ایجاد گشتن زمینه به منظور بودجه بندی بهتر و دقیق تر نسبت به تجارت فردی، و سهولت در واگذاری شرکت و… از جمله مزایایی هستند که ثبت شرکت بین المللی آنها را ایجاد می کند.

    نحوه و مراحل ثبت شرکت بین المللی

    به منظور وارد شدن به فضای بین المللی شرکت ها باید انگیزه خاصی داشته باشند. از اینرو شرکت ها در ابتدا باید بازارهایی را انتخاب کنند که از نظر فرهنگی و اقتصادی فاصله زیادی با بازارهای داخلی خودشان نداشته باشند. در واقع آنها ابتدا باید جامعه هدف را پیدا و برای سلیقه جامعه هدف کالا یا محصول تولید نمایند. لذا ثبت شرکت بین المللی اهمیت دارد. تنها با ثبت شرکت و ایجاد برند است که محصول تولید شده و تولید کننده هویت مستقلی پیدا می کنند. از اینرو در سایه این هویت مستقل شرکت و کالای تولید شده می توانند خودشان را به دیگران معرفی نمایند. حال اگر این عرصه بین المللی باشد دیگر حسابش جداست. برای رسیدن به این هدف لازم است تا شرکت ها در ابتدا یک تصدیق نامه اخذ کرده و مدارک مورد نیاز را فراهم نمایند.

    مدارک مورد نیاز و مراحل ثبت شرکت بین المللی

    ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و یک نسخه کپی از آنها ( برای مدیران و سهامداران)
    تاسیس شرکت
    خواندن
    ارائه گواهی ثبت علامت تجاری و یا اظهارنامه آن، به منظور ثبت شدن در پرونده یکی از مهمترین مراحل ثبت شرکت بین المللی است. ارائه گواهی ثبت برند، و یک نسخه کپی از آن   برای افراد حقوقی، لازم است تا آنها درخواست را در روزنامه آگهی کرده و آگهی را در مراحل ثبت شرکت ارائه نماید. گزارش آخرین تغییرات شرکت نیز الزامی می باشد. تکمیل فرم های مربوط به ثبت شرکت بین المللی همراه با ترجمه انگلیسی ارائه درخواست بصورت کتبی و تحویل این درخواست به اداره ثبت علائم تجاری ( درج نام کشورهای مورد نظر الزامی است ) ایجاد معرفی نامه بر روی سربرگ مربوط به شرکت، این معرفی نامه بایستی توسط مدیران و با مهر شرکت امضا شده باشد. پرداخت هزینه های مرتبط با ثبت و به جریان انداختن روند اداری اگر شخصی به عنوان وکیل مسئول انجام این کارها باشد، ارائه وکالت نامه امضا شده توسط دادگستری الزامی است.   لازم به ذکر است که در حال حاضر بیش از 20 درصد دارایی مولد جهانی در دست شرکت هایی است که در حوزه بین الملل به فعالیت میپردازند.  وجود این شرکت ها الزامی است. چرا که نقش گسترده ای را در عرصه اقتصاد جهانی بازی میکنند. از اینرو سرمایه گذاری که این شرکت های بین المللی و چندملیتی  در مناطق مختلف جهان انجام می دهند سبب شده که شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بگیرد. گسترش سریع چنین شرکت هایی در نهایت به نفع دنیاست زیرا باعث می شود بسیاری از افراد خلاق و نابغه در این عرصه قدم به جلو گذاشته و آینده ی جهان را بیش از گذشته از لحاظ اقتصادی و فرهنگی تحت تاثیر قرار دهند.
    ثبت برند لاستیک
    خواندن
    از اینرو در حال حاضر افراد زیادی هستند که با سرمایه و نبوغ اقتصادی تمایل پیدا کرده اند تا درین راه وارد شده و به تاسیس انواع شرکت های بین المللی مبادرت ورزند.   در این مقاله از ثبت شرکت بین المللی گفتیم و مراحل ثبت شرکت بین المللی را توضیح دادیم و در نهایت در ارتباط با ماحصل ثبت چنین شرکت هایی نکاتی را بیان نمودیم. امید است این مطلب برای شما جالب و کاربردی بوده باشد و استفاده لازم را از آن برده باشید تولید محتوا توسط ثبت کسرا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    عنوان مهم

    این یک عنوان است

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
    فروشگاه