آرتا طلوع پدیده

تغییرات آدرس شرکت

4.5/5 - (2 امتیاز)
  • چگونه می توان تغییرات آدرس شرکت را اعمال کرد؟

    در هنگام اعمال تغییرات آدرس شرکت، نشانی قانونی شرکت تغییر خواهد یافت. آدرس شرکت به طور معمول در بند سوم اساسنامه شرکت ثبت می شود. لازم به ذکر است که آدرس شرکت باید آدرس ساختمانی اداری باشد اما این نکته را به خاطر داشته باشید که در زمان ثبت شرکت حتما نباید ساختمان مورد نظر اداری باشد.
    تغییرات آدرس شرکت

    مدارک مورد نیاز برای تغییر آدرس شرکت

    برای تعیین آدرس یک شرکت از زمان ثبت آن دو ماه فرصت دارید. در این دو ماه باید اقدامات لازم برای برای تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی انجام شوند. از مهمترین مدارک مورد نیاز برای دریافت کد اقتصادی ارائه سند و یا اجاره نامه مکان اداری می باشد.
    آدرس ثبت شده به صورت قانونی به عنوان نشانی معتبر شرکت در نظر گرفته می شود از این رو اعمال تغییرات آدرس شرکت و یا افتتاح شعبه جدید در قالب ثبت شرکت باید به اطلاع مراجع ذیربط برسد. همچنین برای این منظور به درج آگهی در روزنامه نیز نیاز خواهید داشت. بنا به دلایل مختلف پس از ثبت شرکت ممکن است تصمیم به تغییر آدرس شرکت بگیرید. مجمع فوق العاده عمومی باید این تصمیم را بر اساس شرایط موجود بگیرد. در صورت قید شدن در اساسنامه شرکت اجازه تغییر آدرس به هیئت مدیره سپرده خواهد شد.
    از مهمترین مدارک مورد نیاز برای اعمال تغییرات آدرس شرکت می توان به مواردی همچون تصویر مدارک شناسایی تمامی اعضای شرکت، تصویر روزنامه تاسیس شرکت، آگهی تاسیس شرکت و آگهی تغییرات نهایی  در صورت وجود اشاره نمود.

    تغییر سهم الشرکه
    خواندن

    آگهی تغییر آدرس شرکت

    تمامی شرکا و سهامداران شرکت تصمیم خود مبنی بر تغییر آدرس شرکت را باید در قالب صورتجلسه ای مکتوب اتخاذ کنند. یک مجمع عمومی فوق العاده با حضور سهامداران و شرکا شرکت باید تشکیل گردد تا تغییر آدرس شرکت مورد بررسی قرار گیرد.
    مراحل تغییرات آدرس شرکت
    پس از تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس شرکت باید تمامی افراد حاضر در مجمع زیر صورتجلسه را امضا کرده و مهر شرکت را در زیر آن ثبت نمایند.

    برای اعمال تغییرات آدرس شرکت چه مراحلی را باید طی کرد؟

    با حضور تمام و یا اکثر سهامداران شرکت باید یک مجمع عمومی به صورت فوق العاده تشکیل گردد و سپس صورتجلسه تغییر آدرس تنظیم شود. حاضرین باید تمامی صفحات صورتجلسه را امضا کنند و در نهایت تغییر آدرس شرکت در سامانه ثبت شرکت ها وارد گردد. پس از دریافت تاییدیه می توان مدارک و تاییدیه سامانه از طریق باجه های پستی منتخب به سازمان ثبت شرکت ها ارسال گردد.
    پس از این که پیش نویس آگهی تغییرات آدرس شرکت را دریافت نمودید می توانید به اداره ثبت مراجعه کرده و پیش نویس آگهی را امضا نمایید. در این مرحله باید 5 هزار تومان به عنوان حق الثبت پرداخت نمایید. برای این کار آگهی تغییر آدرس شرکت باید در یک روزنامه رسمی کشور منتشر گردد.
    لازم به ذکر است که ارائه مدارک به اداره ثبت تا انتشار آگهی تغییر آدرس شرکت 7 تا 14 روز طول خواهد کشید.

    نکات مهم که هنگام اعمال تغییرات آدرس شرکت باید در نظر گرفته شوند

    برای این که در هنگام اعمال تغییرات آدرس شرکت با مشکل خاصی مواجه نشوید توصیه می شود نکات زیر را مد نظر قرار دهید.
    هزینه تغییرات آدرس شرکت

    • روی سربرگ شرکت، صورتجلسه تغییر آدرس شرکت باید همراه با مهر شرکت قرار گیرد.
    • صورتجلسه با تمامی امضاها باید در دو نسخه تنظیم گردد.
    • در صورتی که در هنگام تغییر کد پستی با مشکل مواجه شدید برای تغییر کد پستی باید یک صورتجلسه در واحد ثبتی تنظیم نمایید.
    • امضای تمامی اعضای حاضر باید در تمامی صفحات صورتجلسه وجود داشته باشد. در صورتی که به دلیل کمبود فضا نامی به برگه دوم انتقال یافته باید باز هم باید امضای تمامی اعضا در آن صفحه وجود داشته باشد.
    • ثبت تغییرات آدرس شرکت امری تخصصی می باشد که به دانش و تجربه کافی نیاز دارد. در صورت بروز کوچکترین اشتباه در یکی از مراحل، پرونده شما باید اخطار رفع نقص و یا اخطار رد مواجه خواهد شد. این موضوع به وقت و هزینه زیادی نیاز خواهد داشت.
    تغییرات حق امضا
    خواندن

    هزینه تغییر آدرس شرکت

    همانطور که عنوان شد برای اعمال تغییرات آدرس شرکت باید یک صورتجلسه تنظیم گردد. هزینه های درج آگهی در روزنامه رسمی در این صورتجلسه محاسبه خواهد شد. 50 درصد مبلغ باید به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ در پایان قرارداد پرداخت گردد. به طور معمول بدون در نظر گرفتن هزینه روزنامه، هزینه تغییر آدرس شرکت مابین 400 تا 600 هزار تومان می باشد.
    تغییر نام شرکت و موسسه
    تولید محتوا  سئو ثبت شرکت کسرا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    عنوان مهم

    این یک عنوان است

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    1 دیدگاه در “تغییرات آدرس شرکت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
    فروشگاه