آرتا طلوع پدیده

انتخاب اسم برای نام برند

4.4/5 - (9 امتیاز)
  • برند پست هوایی فدکس

    فدرال اکسپرس نخستین پست هوایی است که تمرکز خود را به تحویل پستی شبانه محدود کرده و موفقیت خود را مدیون این نکته است زیرا کلمه شبانه را در ذهن مصرف کننده ثبت کرده است. برای مردم فدکس مترادف تحویل پستی شبانه است.

    انتخاب کلمه واژه برای علائم تجاری

    برا تملک ذهن مصرف کننده تثبیت واژه ای در آن یک نام تجاری باید به کوششی وصف ناپذیر بپردازد ،با تفکر در مورد تملکی یک اتومبیل مرسدس بنز چه فکر از ذهنتان میگذرد؟ اگر میتوانستید ذهن یک مصرف کننده بنز را بگشایید بی شک کلمه اعتبار را در کنار نام اتومبیل مرسدس بنز را می یافتید راستش را بگویید آیا ذهن شما نیز واژه اعتبار با اتمبیل مرسد بنز رابطه تنگاتنگ ندارد؟ این نوع تفکر در مورد بسیاری از افراد صادق است در عین حال می توانید واژه های دیگری را نیز در کنار نام این اتومبیل در ذهن مصرف کننده بیابید.

    مرسدس بنز
    گران بها – اتومبیل آلمانی – قابل اطمینان  محکم و ایمن
    اما تمایز واقعی آن در واژه اعتبار نهفته است.

    اتومبیل لامبرگینی نیز گران بهاست
    اتومبیل آیودی آلمانی است
    هوندا اتومبیل محکمی است
    تویوتا اتومبیل قابل اطمینان است
    اما هیچ یک از آن ها اعتبار مرسدس بنز را در ذهن تدایی نمیکنند.

    برند پست هوایی

    اگر مایل هستید یک نام تجاری خلق کنید باید تلاشهای خود را در راستای تثبیت کلمه ای در ذهن مخاطب متمرکز سازید کلمه ای که به هیچ کس دیگری تعلق نداشته باشد.
    نام اتومبیل مرسدس بنز اعتبار را در ذهن تدابیر میکند و اتومبیل ولوو ایمنی و استقامت را ،کلمه ایمنی به ولوو تعلق دارد که در ذهن مصرف کننده تثبیت شده است و نتیجه آن اتومبیل ولوو در 10 سال گذشته پر فروشترین ماشین اروپایی در آمریکا بوده است.

    تغییرات شرکت
    خواندن

    هر زمان که یک نام تجاری واژه ویژه ای را از آن خود سازد پس گرفتن این نام توسط رقیبان کاری بس دشوار خواهد بود آیا میتوانید اتومبیلی ایمنتر و محکمتر از ولوو بسازید؟ شاید
    بسیاری از تولید کنندگان چنین ادعایی را دارند از جمله مرسدس بنز اما تا به امروز نام نام تجاریه دیگری این واژه را از آن خود ساخته است؟ خیر

    راستی زمانی که به خرید یک اتومبیل بی ام دبلیو می اندیشید چه تصویر هایی در ذهنتان شکل میگیرد؟
    اتومبیلی که راندن آن لذت بخش است یک اتومبیل رویایی برای راندن bmw واژه راندگی لذت بخش را به ذهن فرا می خواند و نتیجه آن این اتومبیل دومین اتومبیل پر فروش اوپایی در آمریکا بوده است با این حال هیچ یک از این سه اتومبیل یعنی benz volvo و bmw نمونه کاملی از واژه ها نیستند زیرا به تازگی همه ی آن ها قانون گسترش را زیر پا گذاشتند.

    مرسدس در سدد ساخت اتومبیل های ارزانتر و کم اعتبارتر در آمده است.
    ولوو شاخه ی فرعی اتومبیل های اسپرت را تاسیس کرده.
    و بی ام دبلیو ماشینهای لوکستری را به بازار عرضه کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای

    عنوان مهم

    این یک عنوان است

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
    فروشگاه